fbpx
משה ישראל משרד עורכי דין - לוגו

ייצוג חייבים במסגרת הליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל

משרדנו הינו מהמובילים בארץ בתחום ייצוג חייבים במסגרת הליכי הוצאה לפועל ופשיטת רגל. המשרד זוכה לאחוזי הצלחה גבוהים לכלל לקוחותיו, וזאת אודות למתן שירות משפטי מקצועי ללא פשרות, ניסיון עשיר בתחום, התאמת ההליך המשפטי עבור כל לקוח וליווי אישי עד להשגת חנינה כלכלית מלאה!

מאחר ותחום החובות, הינו תחום העיסוק העיקרי של המשרד, הפך תחום זה למומחיותנו. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו ייצוג משפטי ברמה גבוהה שמותאם למצבם האישי.

תמונת אווירה - עורך דין

משרד עורכי דין בקריות, משה ישראל ושות' הנו משרד בוטיק המציע שירותים משפטיים בתחום חדלות פירעון, הסדרי חובות, ייצוג חייבים בהוצאה לפועל, ייצוג חייבים בהליכי פשיטת רגל, הסדרי חובות מול נושים (בנקים, חברות אשראי וסלולר ועוד..) תוך מתן פתרונות גישור יצירתיים.

הליכים בהוצאה לפועל

  • עיכוב הליכי גבייה והסדרת חובות
  • ביטל עיקול משכורת
  • ביטול עיקול בחשבון עו"ש
  • ביטול עיקול מיטלטלין בבית החייב
  • עיכוב הליכי פינוי דירת מגורים וטיפול בדיור חלוף
  • מיצוי הליכים נגד חייב עיקרי בטרם פנייה לערב
  • עיכוב וביטול צו מאסר לחייב מזונות

לקבלת ייעוץ מיידי שלחו הודעת וואטסאפ

WhatsApp chatשלחו לנו הודעת WhatsApp

שאלות ותשובות

  • איך אפשר לבטל עיקול משכורת?

    ראשית צריך לברר מול המעסיק מאיזה תיק הוצאה לפועל התקבל אצלו העיקול על המשכורת, ככל ומדובר בתיק בודד, ייתכן ועדיף לנסות ולטפל בתיק זה בלבד ולא "להעיר" תיקים רדומים אחרים, זה מאוד תלוי במטרה שרוצים להשיג. ככל וישנם עיקולים נוספים, יש צורך בהגשת בקשה לאיחוד תיקים. רצוי ומומלץ להיעזר בעורך דין מנוסה בתחום שידע להציג את הסיפור והנתונים האישיים שלכם בדרך נכונה, על מנת שצו התשלומים שיקבע יהיה נמוך ככל שאפשר ומותאם למצבו האישי של החייב. לאחר שיאוחדו התיקים ניתן לבקש מרשם ההוצאה לפועל ביטול עיקולים אצל המעסיק.

  • כיצד לבטל עיקול בחשבון העו"ש בבנק?

    התשובה זהה לזו של ביטול עיקול משכורת. ראה לעיל.

  • כיצד ניתן לבטל הגבלה על רישיון נהיגה?

    הגבלה על רישיון נהיגה ניתנת לביטול בבקשה מנומקת שמסבירה את הצורך ברישיון הנהיגה וניתן להגיש אותה רק לאחר שמראים רצינות בעמידה בצו תשלומים.

  • האם כדאי להיעזר בעורך דין בהוצאה לפועל או שעדיף לגשת לבד?

    ראשית הגעה של חייב ללשכת ההוצאה לפועל לא מומלצת כלל. בעיקר מהסיבה שככל וישנם תיקי הוצאה לפועל שטרם בוצעה בהם מסירת אזהרה, עצם ההגעה של החייב ללשכה, במזכירות יבצעו לו מסירה אישית של אזהרה בתיקים אלו. שנית, הניסיון מדבר בעד עצמו, הגשת בקשה לבד עלולה להוביל למצב לא רצוי של קביעת צו תשלומים מעבר ליכולת, הפחתת הצו לאחר שנעשה הנזק היא לא פעולה פשוטה, עורך דין מנוסה ידע כיצד להציג את הדברים בצורה נכונה, מה להדגיש ומה להצניע. מי שמנסה לחסוך בעניין זה בסוף משלם ביוקר.

הליכים בפשיטת רגל

פנייה להליך של פשיטת רגל ללא תכנון מוקדם עלולה להשיג תוצאה הפוכה. למשל, מימוש נכסים שלא ידעתם שימומשו, ביטול ההליך עקב מחדלים, תשלום מלוא החוב בתוספת הוצאות, הליכי מאסר נגד החייב, פינוי ומכירת דירת מגורים, מימוש זכויות בשם החייב, קביעת צו תשלומים שאינו מותאם לחייב ועוד..

מידי יום יוצאים חייבים מבתי המשפט כאשר נקבעת להם תוכנית תשלומים שאינה הולמת את מצבם ויכולתם הכלכלית. כל זאת תוצאה של היעדר ייצוג משפטי הולם וכניסה להליך ללא מחשבה מוקדמת והיעדר הכוונה מתאימה שיכולה להינתן רק על ידי עורך דין מנוסה בתחום.

קיימים פרסומים רבים ברשתות החברתיות ובמרחבי הרשת של הצלחות ב"מחיקת חובות" בהקיפי ענק שמטרתם "למשוך" את החייב לסגור עסקה לייצוג משפטי בהליך של פשיטת רגל. החייב, שנמצא ברגעי משבר קשים ורק מחפש מי שיציל אותו, לרוב יגלה את האמת רק בשלב מאוחר של ההליך, לאחר כשנה וחצי ובטרם הדיון הקבוע בעניינו. בשלב זה כבר כנראה גובשה תוכנית תשלומים שמטרתה תשלום מקסימאלי על חשבון החובות.

לא בהכרח עזרה לחייב שנקלע למצוקה כלכלית והבנה למצבו האישי עומדים לנגד עיניו של בעל התפקיד אשר אמון על חקירת החייב ומתן המלצה על תוכנית תשלומים שבסיומה יינתן הפטר לחייב.

ומכאן החשיבות הרבה בקבלת ליווי מקצועי ותכנון מוקדם בהתאם לנתוניו האישיים של החייב ולמטרה אליה מכוונים. בטרם הכניסה להליך של פשיטת הרגל, במהלכו ואף לאחריו. הדרך היחידה להשיג את התוצאה הטובה ביותר היא אחת – זמן.

עצתי בטרם בחירת עורך דין שילווה אתכם בדרך לחיים נקיים מחובות, בחרו בכזה שמסוגל להעניק לכם את הזמן הדרוש, לשמוע, להבין, להכווין ולתכנן – יחד אתכם – את הדרך שבה תשיגו את המטרה במינימום זמן ומקסימום רווח.

משרדנו הנו משרד בוטיק שעיקר עיסוקו חדלות פירעון, אנו מאמינים ביחס אישי ושקיפות ללקוח, אצלנו לא תשמעו ססמאות אלא פתרונות מציאותיים בהתאם למה שקורה באולמות בתי המשפט.

אצלנו לא מוכרים חלומות – אנחנו נלווה אתכם בדרך להגשמת החלום שלכם!

לקבלת מידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו: 04-6772733


פרסומים אחרונים

דילוג לתוכן