fbpx

האתר בעריכה

לוגו משרד עורכי דין משה ישראל

עריכת הסדרי חובות מול נושים שונים הנה מומחיות שבאה לידי ביטוי בניהול המשא ומתן עם הנושה לצורך הגעה בהסכמה על תשלום חוב מופחת.

למשרדנו ניסיון רב בניהול משא ומתן עם נושים שונים, חברות סלולאר, משרדי גבייה, נותני שירותים, בנקים ועוד…, האלמנט של ניהול המשא ומתן מתבטא בעיקר בניסיון שנצבר לאורך השנים ובהכרת המטריה המשפטית של אותו תיק, נסיבות היווצרות החוב כלפי הנושה ובעיקר הכרת השחקנים השונים שלוקחים חלק במשא ומתן, כל שחקן והאינטרס שלו. הובלת הנושה או בא כוחו אל מצב בו הוא מוכן לקבל סכום חוב מופחת משמעותית מהחוב הקיים הנה קריטית וכל פעולה מצד החייב המבוצעת על ידו ללא הכוונה עלולה לפגום במשא ומתן על ידי מסירת מידע מיותר או בדרך לא נכונה לידי אותו נושה.

כמובן שלצורך ביצוע הסדרי חוב יש להביא כסף "מהבית" כאשר גובה הסכום הדרוש משתנה בכל תיק ותיק בהתאם לנסיבותיו ומצבו האישי של כל חייב.

בטרם פנייה לנושים חובה להגיע לפגישת ייעוץ עם עורך דין המתמחה בביצוע הסדרי חוב במסגרתה תגובש האסטרטגיה המתאימה שתוביל לתשלום נמוך ככל האפשר.

הסדרי חוב מול הנושים בדרך של תשלום חוב מופחת זה הדרך המהירה והיעילה ביותר לצאת ממעגל החובות ללא הכרזה על החייב כפושט רגל וזו הדרך המהירה ביותר להתמודדות עם הליכי גבייה פוגעניים כגון עיקולים והגבלות.

אין ספק שלא כל חייב מסוגל לגייס כספים לצורך ביצוע הסדרי החובות אבל זה הרגע המתאים ביותר להיעזר במכרים או לממש נכסים הניתנים למימוש בטרם הגעה לכינוס נכסים או תפיסת נכסי מיטלטלין והעמדתם למכירה בהוצאה לפועל.

[notification type="success" dismissible="false"]למשרדנו הצלחות רבות ומוכחות בהסדרת חובות בהיקפים גדולים, חובות של מאות אלפי שקלים לבנקים נסגרו תחת ידינו בתשלום של אלפי שקלים בודדים.[/notification]

ישנן חברות רבות וגופים שונים המציגים עצמם כמומחים בביצוע הסדרי חובות מול בנקים ונושים אחרים, חייבים רבים שפנו לגופים שאינם משרדי עורכי דין מוכרים בתחום נפלו פעמים רבות קורבנות למקרי עוקץ ולא הגיעו לסגירה של חובותיהם ולא ראו את כספם חזרה. ניתן לראות זאת בכתבות תחקיר רבות הנמצאות ברשת. לא מומלץ להעביר כספים לאף גורם בטרם יש בידכם הסכם פשרה שמעגן את כל ההסכמות שבין החייב לנושה וכן מפרט את תנאי התשלום המופחת בתמורה לסילוק מלא, סופי ומוחלט של החוב נשוא ההסכם.

משרדנו מעניק ללקוח ייצוג משפטי במסגרתו כל הסדר חוב שמבוצע מול כל נושה מגובה בהסכם פשרה לתשלום חוב שנחתם על ידי הצדדים ומעניק ללקוח ביטחון וודאות באשר לסגירת החוב באופן סופי ובתנאים שהוסכמו.

לתיאום פגישת ייעוץ עם עורך דין בנושא הסדרת חובות צרו קשר עכשיו !

עורך דין מומחה להסדרי חובות – גלגל ההצלה שלך בדרך לחיים חדשים.

דילוג לתוכן