fbpx
משרד עורכי דין
 
עורך דין מקרקעין בחיפה ובקריות

עורך דין מקרקעין בחיפה ובקריות

עורך דין בקריות לרכישת/מכירת דירה יד שנייה/מקבלן

מחפש עו"ד בקריות לייצוג בעסקת מקרקעין? משרדנו ילווה אותך בעסקה במקצועיות ובבטחה

מחלקת המקרקעין במשרדנו תלווה אתכם בעסקה החשובה והגדולה בחייכם, עורך דין מקרקעין בחיפה שמכיר את אופי השוק המקומי ובעל ניסיון בתחום יעניק לכם שקט וביטחון, אצלנו תקבלו שירות מקצועי ויעיל הכולל ליווי בכל שלבי העסקה, החל משלב ניהול המשא ומתן, קבלת חוות דעת בתחום המיסוי, אפשרויות למימון העסקה, ביצוע בדיקות מקדמיות והכנת החוזה לקראת חתימה או בדיקת חוזה קיים.

פנייה לעו"ד מקרקעין בחיפה ובקריות נחוץ בין אם מדובר באדם פרטי המעוניין לרכוש או למכור דירה, או בלקוחות עסקיים ומשקיעי נדל"ן, מדובר בעסקאות גדולות ומורכבות העומדות על סכומי כסף גבוהים במיוחד. יתר על כן, ביצוען באופן נכון ומיטבי מהווה מדד קריטי להצלחתן ולעתידם הפיננסי של הצדדים המעורבים. לכן, בעת ביצוע עסקת נדל"ן ומקרקעין קיימת חשיבות גדולה לפנייה אל משרד עורכי דין מקרקעין חיפה, שנושאים אלו מהווים את התמחותו העיקרית.

im-law-547

ייעוץ משפטי מקצועי הוא חובה לכל אדם אשר עומד בפני עסקת מקרקעין – אל תוותר על ייצוג משפטי אשר יחסוך לך עגמת נפש, כסף ומשאבים רבים. אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ב – 04-6772733 או למלא את טופס יצירת הקשר באתר ואנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.

מחפש עורך דין מקרקעין בחיפה ובקריות – הגעת למקום הנכון !

ייצוג במכירה ורכישת דירות מגורים -עורך דין משה ישראל

Comments

comments

WhatsApp שלחו לנו הודעת WhatsApp
דילוג לתוכן